Sagene skoles musikkorps
Sagene skoles Musikkorps
 • 2024    • Styret, dirigenter og instruktører    • Øvingstider    • Aktivitetsplan    • Lyst til å spille i korps?    • Tidligere aktiviteter

Lyst til å spille i korps?

Snarveier:

Lyst til å spille i korps?

La barnet ditt få være en del av Sagene skoles musikkorps og kjenne på gleden over musikk og mestring, sosialt samvær og gode vennskap.

I korpset får barna ukentlig samspill og individuell undervisning av dyktige og erfarne musikkpedagoger. Det holdes øveseminarer og konserter, musikantene deltar på stevner og drar på turer.

I korpset er det ingen reservebenk - alle er like viktige - og barna deltar på tvers av både kjønn og alder. De eldste viser vei for de yngste. Det er læring i å ta hensyn og å ta vare på hverandre. Mange gode vennskap knyttes i korpset.

Korpset har medlemmer fra 2. trinn og oppover. Aspirantene og juniorene har både individuell undervisning med instruktør og samspill med dirigent i AKS-tiden.

Vi har følgende instrumenter i korpset som det kan gis undervisning i:
tverrfløyte, klarinett, saksofon, valthorn, baryton, eufonium, kornett, trompet, trombone og slagverk/trommer.

Er du interessert eller lurer på noe? Send en e-post til styreleder Kaj, kaj@kamy.no.

Sagene skoles Musikkorps, Pb 67, 0412 Oslo