Sagene skoles musikkorps
Sagene skoles Musikkorps

- Instrumentprøving i uke 24
    - Vil du bli med i korpset?

Snarveier:

Vil du bli med i korpset?

Mange ivrige barn var på instrumentprøving i uke 24. Det var masse lyd og god stemning! Kanskje var du en av dem som prøvde ulike instrumenter? Eller kanskje det gikk deg hus forbi? Uansett, dersom du har lyst til å bli en del av skolekorpset vårt, har du muligheten nå. Innmeldingen er åpnet, og vi håper på mange nye musikanter fra skolestart i august.

Nye medlemmer blir en del av aspirantkorpset. Musikanter i aspirantkorpset har følgende ukentlige aktiviteter i AKS-tiden:

• samspill med dirigent og andre aspiranter på onsdager kl. 16-17 i AKS-kantina
  • 30 min individuell undervisning med instruktør (i noen tilfeller undervisning i små grupper på maks. 3 musikanter på samme nivå) på korpsrommet eller i et grupperom

Medlemskontingenten er 1700 kr/halvår. Det er mulighet for egne avtaler dersom det er utfordringer med å betale kontingent.

Vi skal nå legge kabalen for neste skoleår i forhold til instrumenter og instruktører og setter derfor stor pris på innmelding før sommerferien, dvs. innen fredag 21. juni.

Innmeldingsskjema finnes her: https://forms.gle/Qm3En8BFZGVi29Qx6

Sagene skoles Musikkorps, Pb 67, 0412 Oslo