Sagene skoles musikkorps
Sagene skoles Musikkorps
 • Musikk for dagen oppdateres etter covid-19    • Styret, dirigent og instrumentlærere    • Øvingstider    • Aktivitetsplan    • Tidligere aktiviteter    • Lyst til å spille i korps?

Lyst til å spille i korps?

Snarveier:

Lyst til å spille i korps?

La ditt barn få bli med i Sagene skoles Musikkorps!
Korpsmedlemmer får mange nye gode venner, mange fantastiske år og mange uforglemmelige opplevelser.

I korpset får barna ukentlig samspill og individuell enkeltundervisning av dyktige og erfarne musikkpedagoger fra Oslo musikk- og kulturskole. Vi drar på turer, spiller konserter og barna knytter gode vennskapsbånd på tvers av kjønn, klasser og årstrinn.

I korpset er det ingen reservebenk, alle er like viktige. Det er en av få fritidsaktiviteter som har aldersblanding. Det gir læring i å ta hensyn og å ta vare på hverandre. De små lærer av de større, og de største har glede og læring av å hjelpe de små.

Korpset har medlemmer fra 2. trinn og oppover. Aspirantene får enkelttimer med musikklærer i AKS tid. Vanligvis tar det et år før aspirantene starter med samspill i juniorkorpset. Men dette vurderes individuelt. Når de er klare blir de med i hovedkorpset.

Vi har følgende instrumenter i korpset som det kan gis undervisning i:
fløyte, klarinett, valthorn, baryton, trombone, kornett/trompet, saksofon og slagverk/trommer.

Er du interessert eller lurer på noe? Send en mail til Christina  christina.ellingsen@gmail.com

Nederst finner du kontaktskjema for påmelding til aktiviteter og instrument-prøving. Fyll ut og send til christina.ellingsen@gmail.com så tar vi kontakt.

Get Adobe Reader

Kontaktskjema Read file